måndag 18. august 2008

Nydeleg sommar!

I dag stod eg opp tidlig nok til å ete frukost med mamma og pappa. Det er alltid koselig. Vi reiste til Skei idag, kjekt med ein liten dagstur.
Det blei ikkje noke shopping på meg idag, men lure på å kanskje reise på shopping i morra eller på onsdag. Har lyst på nye kle!
Eg mimra litt idag, såg på bilder fra sommerferien. Legg nokre av bilda under :)


Her er Anne og eg på brua i London, bak oss er Big Ben



Anne og eg på Camden Marked i London, kjempe kjekt der!

Her er vi kommne til Storsteinnes (Tromsø), på hytta, denne kvelden grilla vi :)


Blå Rock i Tromsø


Bilkøyring i nord



På grensa til Finland, vi fekk verkeleg sjå oss om på den veka vi var på Storsteinnes.



Hjå Anne, hadde to supre dagar der :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar