tysdag 14. oktober 2008

Ønskeliste

Eg kjedar meg, difor har eg samla nokre få av dei tinga eg ynskjer meg på ein plass. Eg MÅ skaffe meg Sex and the City skoeska no, har hatt lyst på den sidan den kom ut. Eg trur eg må kjøpe meg den til helga!

Eg hadde framføring av arbeidskrav på skulen i dag. Eg hatar å framføre ting, eg endar berre opp med å mumle og eg får ikkje til å sei det eg eigentleg skal sei. Så ender eg opp med å stå og skjelve og så begynner alle å le av meg (ja, eg veit at det siste ikkje skjedde men det er det eg trur kjem til å skje kvar gong eg skal framføre noko). Anyways, eg er heldigvis ferdig med det for denne gang, no skal eg ikkje framføre noko før i november.

Det er Greys i dag! Eg gleder meg veldig, eg merkar at eg har blitt meir og meir avhengig av den serien no. Men eg må sei at det er eit stort savn at ikkje Medium går på tirsdagane lenger. Greys og Medium var den perfekte kombinasjonen! Men sidan eg skal legge meg innen klokka 23 kvar kveld frammover (utanom imorgon) så er det kanskje ikkje så ille at Medium ikkje er på tv likevel.

4 kommentarer:

  1. oo:) likte pcen!!! sånn vil jeg å haa<3

    SvarSlett
  2. Nei nå minte du meg på at jeg også ønsker meg SATC skoesken. Har alle dvdene, men ikke selve esken, grrr:S

    BTW du har meg på "bloggar eg les" listen din, nå ble jeg super glad:D

    Moro at du skriver på dialekt forresten!

    SvarSlett
  3. Ja, følger med på bloggen din jevnlig :)
    Men eg skriv ikkje på dialekt, eg skriv på nynorsk ;)

    SvarSlett