måndag 27. oktober 2008

Julebrus

Eg har fått bloggsperre, tankane mine er bare fokusert på arbeidskrav, marknadsplanar, rekruteringsprosjekt av nederlendarar til nabokommunane og bedriftsøkonomi. Det er berre stress og mas med alt dette no, men eg veit at det er kjedeleg å lese om folk sitt skulemas, difor skal eg ikkje bruke meir tid på dette.

Noko eg heller kan sei er at eg synda i helga, det er iallefall nokon som meiner at eg gjorde det. Eg drakk nemleg julebrus!
Ein annan ting eg gjorde i helga var å ordne med julepresangar til mamma og pappa. Det er heilt utruleg, men eg har faktisk begynt å forbrede meg til jula i oktober.
Når pleier du å begynne på julehandelen?

6 kommentarer:

  1. Eg og har begynt på julebrusen i år. Lærum e jo berre den beste julebrusen som finnes.

    Men det er det einaste eg har begynt med når det gjeld denna jula, men eg har begynt å nynne litt på julesanger. Kjempekjekt da, blir i så god stemning.

    SvarSlett
  2. What Karoline?
    Ha du drukke julebrus? Da e ikkje lov før 1. desember! Fy skam seg!
    (Sjøl må eg innrømme at lerum julebrus e kommen i hus, men eg må få undestreke at eg ikkje ha drukke av den! E jo berre fordi den vart so fort utselt i fjor, så derfor må ein sikre seg:P )

    (Sa anne sia den navn/nettadresse tingen ikkje ville vere venn me meg idag)

    SvarSlett
  3. Julehandelen ja... Hmm.. pleier å begynne i oktober, men i år er jeg helt blank :-/

    SvarSlett
  4. Anne: Ja, eg hadde forventa ein sånn reaksjon frå deg ;) Men eg lev ikkje etter slike 1. desember reglar ;)
    Hilde Christina: Eg eg òg heilt blank utanom dei to gåvene eg kjøpte i helga. Eg blir nok nødt å sette meg ned og skrive ei liste.. det pleier å funke bra.

    SvarSlett
  5. hvrofr skal du lage liste da
    skal du kjøpe gave til meg da hva vil du ha da
    tror du på nissen da savner du nissen da

    SvarSlett