onsdag 22. oktober 2008

Ødelagt vaskemaskin

Akkurat no sitt eg og ser på at det er ein haug på skittentøyskorga mi, det har til og med havna klede på golvet. Kvifor? Jo fordi vaskemaskina vår har vore ødelegt sidan før helga. Så no sitt vi her, i ei leilighet med 4 jenter og venter på reperatøren som eigentleg lova å komme på mandag.

Eg har forresten fått heilt dilla på ein sang eg høyte mykje på når eg var mindre. TLC sin Waterfalls, den er framleis nydeleg.

Har dåke nokre gamle favorittsanger?

4 kommentarer:

  1. TLC var min store favoritt òg :) Og sangen e jo fortsatt fin <3

    Kan no vaske kledene i elva vel? :))

    SvarSlett
  2. hihi, ja men no har faktisk reperatøren vore her.. han fant ei bh spile inni vaskemaskina...

    SvarSlett
  3. hehe, tippa dei finne det ganske ofte egentlig :P vaskepose e lurt :)

    SvarSlett
  4. ja, i know.. eg bruka faktisk vaskepose.. men trur ikkje alle her gjer da.. :)

    SvarSlett