tysdag 28. oktober 2008

Medium

Er det kun meg, eller er det fleire som saknar Medium på tirsdagskveldane? Eg har alltid meint at kombinasjonen Greys og Medium er uslåeleg, tirsdagen er ikkje like hellig no som den var då Medium gjekk. Eg kan ikkje sei at Samantha er eit bra alternativ til Medium, så då får eg heller berre vente tålmodig til neste sesong kjem på skjermen. Kanskje eg skal kjøpe meg den første sesongen på DVD for å sleppe det store savnet. Eg elskar Medium!

Men men, no er det straks klart for andre del av dobbeltepisoden i Greys. Gleder meg!

4 kommentarer:

  1. Du har så rett så rett. Medium er noke for seg sjølv.

    Tirsdagene har frem til for ei lita stund sia, vert ein av dei beste tvkveldane i veka.

    SvarSlett
  2. I miss Medium<3 Men jeg liker Samantha serien også..

    SvarSlett
  3. JO, jeg savner Medium! Det var så spennende

    SvarSlett
  4. Ja, sant! :D
    Godt å høyre at det er fleire som er einige.

    SvarSlett