onsdag 8. oktober 2008

TV lisens?

Vi hadde besøk på døra idag. Ein gammal mann frå NRK ringte på og lurte på om vi hadde TV. Eg var ikkje heime, så Wally måtte lyge heilt åleine.

Mann: Hei eg er frå nrk, og lurte på om det er tv i huset?
Wally: Nei
Mann: Hæ, dåke har ikkje tv?
Wally: Nei
Mann: Eg trur ikkje på deg.
Wally: Vi har ikkje tv
Mann: Kan eg komme inn og sjå?
Wally: Nei, det har du ingen juridisk rett til å gjere.
Mann (godt irritert): Men du har altså ikkje tv?
Wally: Nei
Mann: Eg trur ikkje på deg, dette kjem eg til å gå vidare med.
Wally: OK..
Mann: Du høyrer frå meg
Wally lukker døra

Hahaha! OMG! Mannen spurte verken etter navn eller talet på kor mange som budde her. Haha, i love it.

6 kommentarer:

  1. Ååå gud... jeg hadde vært så ufattelig mye mer frekk om noen hadde kommet på døra mi og spurt om det. Eller så hadde jeg bare fått Spot til å skremme ham vekk... det hadde vært gøy XD

    SvarSlett
  2. Å? hehe, eg synest at dette var ille nok. Men eg har vanskelig for å vere frekk med folk uansett kven dei er..

    SvarSlett
  3. bra dere ikkje har tv då!! hehe

    SvarSlett
  4. jah.. berre flax at tven ikkje sto på når han va her :) hihi

    SvarSlett
  5. Uff, hadde en sånn mann på døren jeg og en gang. Jeg ble så paff at jeg sa vi hadde tv, så nå får vi dum regning i posten med jevne mellomrom. Seriøst, hvem har lyst på en sånn jobb, kan ikke akkurat være gøy. Litt artig at han ble så sur og mente at han løy, hihi, trodde de bare var sånne sindige mennesker :P

    SvarSlett
  6. hehe, ja det er det eg og hadde gjort. men no veit eg om det, så eg skal aldri sei ja om noken spørr om vi har tv :)

    SvarSlett