måndag 13. oktober 2008

Øydelagt jakke

Eg kjøpte meg ei softshell jakke for nokre veker sidan. Glidelåsen slo seg heilt vrang etter kort tid måtte eg gå tilbake til butikken for å klage. Eg fekk ikkje sei meir enn: "Hei, eg kjøpte denne jakka for nokre veker sidan og...." før butikkdama avbraut meg og sa: ".. og no er glidelåsen øydelagt?"

Kort fortalt; eg gjekk frå butikken med ein tilgodelapp på 799,-

Eg er eigentleg litt glad for at glidelåsen vart øydelagt, for eg har angra litt på fargevalet mitt. Svart er så kjedeleg! Eg skal snart innom og kjøpe meg ei ny jakke, eg må berre prøve å bestemme meg for kva farge eg skal ha først.

3 kommentarer:

  1. D e d en kalla service, og hell i uhell :)

    SvarSlett
  2. ja, kan ikkje klage på det :) og det var absolutt hell i uhell! :D

    SvarSlett
  3. Her har vi eit tilfelle av kjempe god service.
    Kanskje du skal velge rød eller turkis neste gang.
    Du kan jo kanskje få prøvd alle farger, viss ikkje dei har fått fiksa feilen på dei andre jakkene;)

    SvarSlett