onsdag 12. november 2008

Heimeeksamen all day long

Sidan mandag har klassen min jobba med heimeeksamen i marknadskommunikasjon.
Eg kan mildt sagt innrømme at eg er lei av å vere kreativ, innovativ, effektiv og positiv. Dei to siste har det blitt lite av i dag, men eg trur likevel vi skal klare å komme i mål til fredag. Eg måtte ta eit bilde for å vise kor søt og fotogen gruppa mi er, og du kan sjå her at dei er glade og fornøgde for vi er snart klare til å gå heim for dagen. No har vi berre to dagar igjen på å fullføre eksamen, så vi må berre stao pao.

Eg har laga eit lite heimeeksamensdikt (ikkje mobb meg, eg tar igjen):

Heimeeksamen
er ingen tentamen
den er ekte
vi kan ikkje nekte

vi skriv og les
jobbar og bles
og til slutt kan vi sei
at vi nøgde blei

4 kommentarer:

  1. Imponert over diktinga di :) Trur det blir lenge til eg diktar på bloggen ;)

    40 timar til levering av eksamen, skal bli godt å bli ferdig :D

    SvarSlett
  2. awwwww i love ur poem...lol...så søtt...å fu som tok på de bildene...har du fått tillatelse av meg til å publisere bilder av meg på nettet lissom? :P

    SvarSlett
  3. takk =)
    det er så mykje enklare å få tilgivelse enn tillatelse ;)

    SvarSlett