måndag 17. november 2008

Honey, What's For Dinner?

No var det på an igjen med lesing, pugging og jobbing med gamle eksamensoppgåver. Eg er heldigvis ferdig med ein eksamen, så no har eg berre 3 igjen. Gleder meg max til å bli ferdig med alt dette og til å komme meg heim til jul. Eg gleder meg til å ete mamma sin heimelaga mat og til å kose meg saman med familien. Men når det er sagt, så må eg no òg sei at eg kosa meg veldig i Sogndal, eg kan absolutt ikkje klage. Men, eg har komme i ei lita knipe, ei middagsknipe vel og merke. Eg eig ikkje fantasi for tida, så eg klarar ikkje å finne på nye spennande og gode middagar. Eg endar til vanleg opp med å ete spaghetti og kjøtdeig, kyllingfillèt, firkegrateng, fiskekaker eller fiskepinnar. Help me!

Har du eit middagstips til meg?

6 kommentarer:

  1. Eg åt noke kjempe godt i går!!
    Fiskeboller i kvit saus med poteter og gullerøtter til, strødd med steikt bacon på toppen. NAMM...

    SvarSlett
  2. Eg har aldri hørt om fiRkegrateng, så det kunne eg tenkt meg oppskrift på:D heahea

    Ka med innbakte pannekaker? Fusilli? Moussaka? Laks? Løvbit i pita? Ostesnitzel? Lapskaus? Masse å velge i egentlig..men slite eg òg:D

    SvarSlett
  3. Idag skal vi ete Tacograteng.. Alldri hørt om da men trude hadde ei oppskrift på da!!! Sikkert kjempegodt!! :D

    SvarSlett
  4. Lasagne? Taco? Nachos? Fiskebollar i kvit saus? Pitabrød med salat og skinke/kylling? Wok? Pannekaker med tomatsuppe?;)

    SvarSlett
  5. PølseWrap for 4

    Ingredienser
    8 stk. chilipølse i skiver/biter
    2 ss margarin til steking
    8 stk. maistortilla /wrap
    200 g kremost naturell
    1 boks guacamole à 250 g
    1 pk. ruccula

    Slik gjør du:
    1. Skjær pølsen i tynne skiver. Stek dem på middels varme sammen med margarin.

    2. Smør et lag med kremost på tortillaen/wrapen, deretter et lag med guacamole.

    3. Legg på en stripe ruccolasalat og topp det med pølseskiver. Rull wrapsen/tortillaen i sammen.

    http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?tema=rask&artid=16381

    Det såg kjempe godt ut!!!!!

    SvarSlett
  6. tuusen takk for middagstips folkens, og Tonje: oppskrifta mi på firkegrateng e hemmelig ;p

    SvarSlett