tysdag 18. november 2008

Karoline er:

Eg har blitt fortalt et eg ikkje ser ut som ein follower, men sorry mac.. det er eg. Henriette trengte ikkje sei "follow me sheep" ein gong før eg fikk lyst til å gjere det samme som ho hadde gjort, nemleg å google Karoline er. Resultata mine er:
  • Karoline er dum. Karoline er ihvertfall trøtt, angrende og ja.. dum.
  • Karoline er fornøyd med seg selv og er i tilleg i pratemodus.
  • Karoline er for tida på Cuba.
  • Karoline er datteren til Brynjar, og jobber på nærbutikken på Ylvingen.
  • Karoline er 2 år i dag.
  • Karoline er en tøff og bestemt liten dame på fem år.
  • Karoline er proff.
  • Karoline er stavet med K og er rosemalt og brunt.
  • Karoline er produksjonsleder i Mediacircus. Karoline har nærmest vokst opp i pappa Ingar Amundsens reklamefilmstudio, der hun tidlig tok ansvar.
  • Karoline er et stort talent som vi har store forhåpninger til i årene som kommer.
Dette var veldig gøy altså! (ja, eg veit eg eigentleg burde lese til eksamen, hysj)

7 kommentarer:

  1. Awh er du en tøff liten dame på fem år som nettopp er blitt to år, det er rimelig stilig:D

    SvarSlett
  2. ja, det er ikkje mange som kan skryte på det det ;)

    SvarSlett
  3. Det har jeg nettopp gjort også!! :) :)

    SvarSlett
  4. nice! eg elsker slike meiningslause ting :D

    SvarSlett