søndag 2. november 2008

Kjekk helg!

Eg har hatt ei super helg! Først med quiz på fredagen og så på bursdagsfesten til Rebekka. Eg var forresten på shopping på laurdag og kjøpte meg ei vinterjakke, så eg har endeleg fått meg ei jakke som eg kan halde varmen i. Det neste på lista mi er sko, gode, varme vintersko. Nokon som har forslag til kva sko eg skal kjøpe? Eg tenkte litt på desse frå DNA, men eg er litt usikker, så eg får sjå kva det blir til. Eg må ta meg ein tur på Sogningen igjen, for i natt byrja det å snø. Og snø vil sei at det er på høg tid med vintersko.

No må eg uheldigvis gjer ei oppgåve som eg har utsatt å gjere til idag, dagen derpå. Det er jo typisk meg. Eg skal forte meg med å gjere ferdig oppgåva slik at eg får kose meg med sex and the city litt seinare i dag. Kos dykk med søndagen folkens!

11 kommentarer:

  1. De skoene på bildet så digge ut<3

    SvarSlett
  2. Ja, sant dei gjorde det =) vurderer dei sterkt!

    SvarSlett
  3. Eg og vil ha vintersko! E so kjedelig at utvalget e so dårlig her.. :)

    SvarSlett
  4. da e ganske kjedelig ja... eg har lyst til førde og kjøpe dei skoa eg ha lagt inn bilde av.

    SvarSlett
  5. Lykke til og kos deg videre :)

    SvarSlett
  6. Lykke til og kos deg videre :)

    SvarSlett
  7. de skoene så herlige ut, de har noen fine på din sko og, som jeg siklerpå, ca like lange på leggen som de du postet og litt same-ish! loveable!

    SvarSlett
  8. Kjøp di skoa!!
    eg hadde utrulig lyst! men fått ødem så da kjem eg ikkje nedi :/
    Men digger dei skoa!! :)

    SvarSlett
  9. Camilla: takk, du og :)

    Christina: då må eg sjekke ut din sko og før eg bestemmer meg ;)

    Maricke: uff litt domt da ja, men veit du om dei selge desse skoa i sogndal?

    SvarSlett
  10. bianco ja, det skal eg gjere! dei har mykje fint!

    SvarSlett