måndag 29. desember 2008

Menn som hater kvinner

No har eg lese boka "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson og den var verkeleg bra! Eg forstår godt kvifor så mange har anbefalt boka og vil derfor anbefale den vidare til dei få som ikkje har lese den endå. Det viste seg å bli ei av dei bøkene eg har vanskeleg for å legge frå meg, og det er ikkje så ofte det skjer. Dersom du liker kriminalromaner, så bør du verkeleg lese denne boka, og det er berre sei frå viss du vil låne boka av meg. Eg gleder meg max til å lese dei to andre bøkene i millennium serien. Oh yes i dooo!

3 kommentarer:

  1. Okei, eg skal begynne når eg kjem til Sogndal igjen :) Den står i bokhylla (vinduskarmen) så e berre å sette i gong. Lese du fort? Tok ikkje så lang tid før du vart ferdig, og boka e no ganske tjukk ;)

    SvarSlett
  2. lydbok er tingen jenter...veldig greit :D e gjorde de unna når e lå å solte meg ( på de få dagene e kunne) i sommer :D å e sa den var bra :D

    SvarSlett
  3. Henriette: Ja, gjer det! Eg lova at du ikkje kjem til å angre :) og nei, eg lese ikkje fort, men denne boka var så spennande at eg ikkje greide å legge den ifra meg. Derfor gjekk det litt fort :D

    Karina: jaa.. men eg pleie ikkje å klare å få med meg noke når eg høyre på lydbok, ellers hadde lydbok vore perfekt :)

    SvarSlett