torsdag 4. desember 2008

Timbuktu

Kva skjer på fredag? Jo, på fredag kjem Timbuktu til Sogndal, først skal han signere plater på Sogningen og deretter skal han spele på Meieriet! Eg har heile tida vore usikker på om eg skal på konserten eller ikkje, men i dag bestemte eg meg endeleg. Så eg sprang på Meieriet for å kjøpe billett, og eg sprang på polet for å kjøpe vin, hurra! Satsar på ein flott konsert og god stemning på Meieriet sjølv om vi er midt inne i eksamensperioden.

Æ gleeede mæ!




Jeg har plassert min blogg i Sogndalsfjørabloggportalen Bloggurat!

5 kommentarer:

  1. kult:D ha d masse gøy for meg å da som må lese...hehe..NOEN tar smarte valg jaffal:P heheh...neida...:D e er klar for party in 2009:D

    SvarSlett
  2. miii tuu, gleda meg til Veka! :) spent på ka overraskelsane e!!

    Kos dæ på konsært, Karoline! :)

    SvarSlett
  3. Åååå.. meg missunlig
    missunlige meeeg...

    Å vil og drikke og kjøpe ticket til konseeeææærteeen!
    ;)

    SvarSlett
  4. Sogndal, yay. Eller, ♥ på Førde.. men Sogndal er bra det og ;)

    SvarSlett
  5. Karina og Henriette: Veka 09 blir konge! No er det noken som har lagt ut rykte om at The Killers kjem til veka, så då slengte eg ut eit rykte om at The Beatles kjem og..

    Maricke: Vi tek da att ein gang ;)

    Hilde Christina: ♥ på både Sogndal og Sunnfjord ;)

    SvarSlett