tysdag 13. januar 2009

Bachelor møte

I dag har vi hatt bachelormøte på skulen der vi fekk informasjon om korleis vi skulle gå fram når vi skal skrive ei bacheloroppgave. Vi har og fått beskjed om å ha klart tema og grupper til fredag, men vi (eg og Karina) har allerede bestemt oss om kva vi skal skrive om, så problemet blir heller kva problemstillinga vår skal vere. Vi skal iallefall skrive om Fjellsportfestivalen i Sogndal, eg trur det kjem til å bli spennande å skrive om.

Tenk at eg faktisk går siste året mitt i Sogndal no. Det er heilt utruleg kor fort desse åra faktisk har gått, og no trivst eg så godt at eg ikkje har lyst til å reise herifra. Eg gruer meg til å måtte begynne å søke på jobber og til å gå på skumle jobbintervju, og eg lurer i det heile tatt på kva slags jobbar eg kjem til å kunne få når eg er ferdig her. Men eg veit endå ikkje om eg faktisk skal begynne å jobbe neste år, eg er veldig frista til å fortsette å gå på skule. Det naturlege valget hadde vel vore å fortsette med ei mastergrad, men det høyres så stort og vanskeleg ut. Eg håper eg klarer å bestemme meg for kva eg skal gjere til neste år, master, jobbing, jorda rundt, forbedring av karakterer, eit semester i York, årsstudium i ledelse... det er så mykje eg har lyst til å gjere.

Kva skal du bli når du blir stor?

7 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke helt hva jeg skal bli. Men noe innefor tv eller radio hvertfall!<3

    SvarSlett
  2. Jeg har blitt radiograf =) Bacheloroppgave ja. huff.. Husker da jeg skrev min, mye pes! hehe

    SvarSlett
  3. Karoline: så spennande då:)
    KAYSO: Eg har faktisk hatt lyst til å bli radiograf siden eg var ferdig med vgs, men siden eg ikkje kom inn første året eg søkte så har det ikkje blitt noke meir av det. Blei berre til at eg fortsatte på reiseliv.

    SvarSlett
  4. Da virka veldig vanskelig å skulle velje "veien vidare". Da e so masse som virka so spennande...

    SvarSlett
  5. når jeg blir stor vil jeg nok jobbe med noe innen media.. jeg tror jeg hadde vært flink innen tv-produksjon!

    SvarSlett
  6. Annie: ja, det er akkurat det.. eg har lyst til alt! =)
    Christina: tv-produksjon virker veldig spennande å jobbe med! :D

    SvarSlett
  7. Jeg er stor? Jeg skal bli.... ni, det er hemmelig. :D

    SvarSlett