laurdag 3. januar 2009

Nytt år, nye muligheter

Ja, då var det nye året i full gang og eg har verkeleg trua på dette året!

I 2009 skal eg:

- Trene 3 gonger i veka (eller meir)
- Ete sunnare
- Jobbe godt med skulearbeid
- Reise til eit land eg ikkje har vore i før
- Få bachlorgraden min
- Gå på mange teaterforestillinger
- Lese dei 2 siste bøkene i Millennium serien og gjerne andre bra bøker
- Gå på mange bra konsertar
- Sjå mange bra filmar, og sikkert fleire dårlige
- Finne på mykje moro med sheepsa mine, og mange andre ;)

11 kommentarer:

  1. Høyres overkommelig ut :) Trur du Kari hadde synst at d va presist nok?;)

    SvarSlett
  2. hehe, langt ifrå :)
    men heilt ærleg, kem bryr seg? :p

    SvarSlett
  3. elska den nye layout'en din <3

    SvarSlett
  4. e gleder meg og til å finne på masse gøy med leaderen min :D woop :D

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som bra planer for 2009 babe :), du kommer sikkert til å kose deg masse:D! Nydelig layout du har skaffet deg, den var sååååååå skjønn!

    SvarSlett
  6. Karina: eg og gleder meg, det kan jo ikkje bli anna enn kjempemessig knas ;)

    Lene Kristin: Ja, ser veldig fram til dette året :) og takk :D

    SvarSlett
  7. lykke til;D Hihi
    Godt nyttår ;D

    SvarSlett
  8. Takk for det :)
    og godt nytt år til deg og ;)

    SvarSlett
  9. eg og gleda meg til masse morroooo:)

    SvarSlett
  10. eg og gleda meg til masse morroooo:)

    SvarSlett