søndag 4. januar 2009

Peter Stormare tilbake til Prison Break?

I følge expressen.se vurderer manusforfattarane av Prison Break å la John Abruzzi gjennoppstå frå dei døde. Eg håper verkeleg at dette stemmer! Han var utan tvil min absolutte favoritt i Prison Break, så om dette skjer vert eg overlykkelig. Peter Stormare er jo ein utruleg bra skodespelar, dette hadde blitt himmelen for meg.

Stormare har sagt at manuset må vere veeeldig bra for at han skal takke ja til dette.

Håper, håper, håååper at dette faktisk blir noko av! :D

7 kommentarer:

  1. Oi, det kan bli spennande! Prison Break e en serie eg skulle ønske kunne vare for evig, men d finst vel grenser for kor langt dei kan dra det. :P

    SvarSlett
  2. Digger han så håper han kommer tilbake<3

    SvarSlett
  3. Ohhhhhhh elsker han!!! Come on be true :D

    SvarSlett
  4. Peter Stormare er den kuleste svensken jeg vet om :D. Ja, hadde vært utrolig bra om han kom tilbake i Prison Break =D

    SvarSlett
  5. Ja =) Han er den kulaste svansken eg veit om og! :D

    SvarSlett
  6. Helt klart kuleste karen i serien. Fandenivolsk og kul type - hehe.

    Jeg skriver også om Prison Break.

    SvarSlett