torsdag 15. januar 2009

Årsfest

Plutselig vart det bestemt at eg skal på årsfest, og temaet for festen er "dress to impress". Problem: eg har ingen impressive kle, så kva gjer eg då? Jo, eg gjekk på shopping idag. Eg var på salg faktisk, og då kjøpte eg meg ein kjole som eg fikk 70% rabatt på. Splended! Eg er ikkje sikker på om det er den kjolen eg skal bruke på årsfesten, men eg har i så fall kjole til ei anna anledning. Så, tell me: kan eg bruke denne? og kva tilbehør skal eg ha?

(Beklager dårlig bildekvalitet, men digitalkameraet mitt er for tida ute av drift)

15 kommentarer:

  1. Klart du kan!! Herlighet, you look gorgeous! :) Perlekjede?

    SvarSlett
  2. JA! det kan du! Kjør på med smykker! Enten flere kjeder eller en kjempestor ring og lekre øredobber. Og en like lekker liten veske til;)

    SvarSlett
  3. Jeg synes den kjolen var nydelig jeg, så den må du absolutt bruke! Blir knææsj den skal du se =)

    SvarSlett
  4. Kjolen var kjempefin! :) Hadde sikkert vært fint med store øredobler og et litt mindre smykke :) ++ veske da...

    SvarSlett
  5. Jaaaa, selvfølgelig! den var kjempe fin :) Jeg hadde enten tatt svære øredobber, eller et stort kjede oppi halsen. Med matchene ring og veske ;) hadde nok gått for kingsize øredobber jeg ;)

    SvarSlett
  6. Awwwwwww du var kjempe kjempe flott:) Den kan du så absolut bruke :)

    SvarSlett
  7. sv. bra jeg ikke er den eneste, da forstår du meg i hvert fall :) hehe

    SvarSlett
  8. OOOOH !!!! Den var utrooolig najs! Gullsko! Jeg er hekta på gull for tiden.. ville ikke pøst på med smykker riktignok, kjolen er så fin at den ikke burde måtte konkurrere med masse smykker. Sko med litt høyde er et must ;) Og ja, du MÅ bruke den. Smashing!

    SvarSlett
  9. aw, den var kjempefin :D bruk smykker til tho, så blir det nok bra

    SvarSlett
  10. oki da skal hive meg på kommentar stormen e å...hehe..kjolen var kjempefin :D å du passa den mye bedre enn ho andre vi så med den..:D

    SvarSlett
  11. tusen takk for alle tipsa! eg gjekk for gull ;) og hadde det veeeeldi kjekt på årsfesten! :D

    SvarSlett
  12. Nydelig<3 liker looken på bloggen nå:D

    SvarSlett