måndag 5. januar 2009

Sløve dagar

Eg har ferie fram til neste mandag og eg merker at eg vert sølvare og sløvare for kvar dag som går. Eg søv til 12 kvar dag og gjer ikkje så mykje spennande lenger, jula er over og folk flest er tilbake på jobb eller skule. No gleder eg meg veldig til å reise tilbake til Sogndal igjen og møte igjen alle kjende, eg merker at eg saknar gjengen no. Og no har eg berre eit halvt år igjen i Sogndal, det er heilt utruleg kor fort det har gått. Eg lurer på kvar eg er om eit år igjen, akkurat no så er alt veldig usikkert så kva som skjer etter eg har tatt bachlorgraden vil berre tida vise.

I dag har eg lese om att juleheftet til Rex Rudi, ein genial tegneserie. Det er eit par striper eg ikkje skjønner, men då berre tenker eg for meg sjølv at dette sikkert er gutehumor, så då er det jo ikkje så rart at eg ikkje forstår det likevel.

4 kommentarer:

  1. Sløve dager kan være godt, men ikke for mange i guess:) skal sikkert bli nydelig å komme inn i det normale igjen :)!

    Du Karoline, hvordan fikk du opp bildet ditt der oppe i headeren? jeg har stresset å stresset så sinnsykt med det nå hahaha men får det absolut ikke til :P

    SvarSlett
  2. Å, det er enkelt :) Du går bare inn på "rediger utforming" og trykker på "rediger" på overskrifta og så laster du opp bilde enten fra datamskin eller internett =)

    SvarSlett
  3. Hmmmm merkelig, har prøvd det en million ganger allerede, kanksje bildet må være en viss pixxel størrelse hmmmm who knows:P men takk:)

    SvarSlett
  4. hmmm, då veit eg ikkje.. håper du får det til! :D

    SvarSlett