søndag 25. januar 2009

Søndag og kino

Søndagen er her, og på søndagar er det alltid kos å gå på kino i mangel på andre ting å finne på. Idag skal eg sjå filmen Yes Man med Jim Carrey i hovudrolla sammen med Karina og Maria. Håper den er bra, eg gleder meg iallefall til å sjå den.

Eg hadde det forresten veldig kjekt på quiz på fredag og var vel strengt talt ute litt lenger enn planlagt, men det er jo slikt som skjer. Det vart og MYKJE meir dansing enn planlagt (dumme alt for flinke DJ som spelte så mange bra låter at vi ikkje kune ta pause). Laurdag fekk eg besøk av Ruth og Karina før vi tok oss turen ned på Meieriet for å sjå om det var noko spennande som skjedde.

Btw: Karina påpeika at det virka på blogginlegget under at det berre var eg som hadde vore flink og trene på fredag. Dette var sjølvsagt feil. Karina og Ruth var like flinke som meg ;)

11 kommentarer:

  1. Skjedde d noko spennande på Meieriet?;) Enda visst opp med at eg ditcha dåkke på trening fredag, men dåkke e flinke! :D

    SvarSlett
  2. hehe, da går fint da du, då e vi ditcheskuls :p
    jaa, da skjer alltid noke spennande på meieriet ;)

    SvarSlett
  3. Gøy å høre at det var en toppers helg:D kos dere masse på kino i kveld, hørt den er super duper:)

    SvarSlett
  4. Morro med dansing da :)
    kos deg på kino! :)

    SvarSlett
  5. hva synes du om den?
    jeg har sett den og skrytt av den i bloggen :D

    den var MORSOM!

    SvarSlett
  6. Eg har ei utfordring til deg på bloggen min! ;)

    SvarSlett