tysdag 10. februar 2009

VEKA 09




No er det ei veke igjen til VEKA09 begynner her i Sogndal, og eg gleder meg! Det blir årets happening i Sogn og Fjordane og eg er ganske stolt av at eg er ein av vekafunksjonærane i år. Eg ser føre meg at det kjem til å bli veldig mykje moro iløpet av VEKA og eg gleder meg til alle konsertane som eg skal på.

Planen min for VEKA09 er:

- 17. feb. Revy: Studenter på melkeveien
Konsert: Karpe Diem
- 18. feb. Quiz
Konsert: Jarle Bernhoft
- 19. feb. Konsert: Eva & the heartmaker og Marit Larsen
- 20. feb. Quiz
Konsert: Vassendgutane
- 21. feb. Konsert: DDE
- 23. feb. StandUp
- 24. feb. Skidag og Kokken Tor (jobbe)
- 25. feb. Quiz
- 26. feb. Konsert: Low Frequency in Stereo og Tommy Tokyo (jobbe)
- 27. feb. Konsert: Black Debath og DDR (jobbe)
- 28. feb. Konsert: Svenssen og Surferosa
- 7. mars. Konsert: Odd Nordstoga

Eg ser føre meg at det blir ein hektisk periode frammover, men damn, eg gleder meg!

Dersom du vil vete meir om VEKA09 så er det berre å trykke her.

2 kommentarer: