måndag 16. februar 2009

Appelsiiiin

Eg har fått dilla på appelsin for tida, eg får rett og slett ikkje nok av denne oransje sitrusfrukta. Eg har fått dilla på appelsin i juiceformat og, men ikkje vanleg butikkappelsinjuice, den må vere ferskpressa. Nam, det er så godt! Eg får faktisk vatn i munnen berre av å skrive om det. Appelsin blir forresten dyrka i (blant anna) Latin-Amerika, eg har difor bestemt meg (i dag) for at eg må ta meg ein tur dit. Kanskje det blir ein langvarig tur dit, dersom eg reiser til Cuba for å lære meg spansk. Det hadde vore stas.

Pssst: I morgon starter VEKA09! :D

8 kommentarer:

  1. du kan reise og jobbe som appelsinplukkar på en appelsinfarm :) ..men kanskje du blir lei då? d må jo ikkje skje :) I <3 appelsin

    SvarSlett
  2. forresten; skal du til cuba og lære spansk? d må du jo blogge om ;)

    SvarSlett
  3. Ohhh appelsin er fantastisk da :D spiste en akkurat nå faktisk!

    SvarSlett
  4. Henriette: Eg lære sikkert masse spansk som appelsinplukkar då ;)
    og alt som har med framtidsplanane mine å gjere er på kanskje-stadium.. :)
    Lene Kristin: hihi, eg og ;)

    SvarSlett
  5. eg og vil til cuuuba:) og appelsin er ein frukt eg er hekta på i periodar:) Har nett hatt ein periode:D

    SvarSlett
  6. ååå, det fikk jeg også lyst på nå;)

    SvarSlett
  7. eg lika og appelsiiiin :D men e liker ikkje appelsin juice med fruktkjøtt ewwww.... ☺ now!kommenter motherfucker ☺

    SvarSlett
  8. For et sammentreff. ae har knalldilla paa blodappelsin. har faatt R. og hekta paa det.

    SvarSlett