måndag 2. februar 2009

Plan for veka

Denne veka skal eg vere flink til å trene. No har eg skreve det ned, så no må eg. Eg var på spinning og styrketrening idag, og så skal eg på spinning i morgon. På onsdag skal eg ha fri, men på torsdag må eg på spinning og på fredag skal eg enten på spinning eller vekesluttimen. Sånn, eg måtte berre få det ned, for når det er skriftlig så kan eg ikkje skulke ;)
Beklager unødvendig innlegg, tihi :)

Som plaster på såret legg eg ut eit bilde av meg og Line. Her leiker vi hjernedøde (blondiner) :p fekk vi det til? hihi

Bloggurat

10 kommentarer:

  1. så fin du var på bilde :D e gleder meg mæx til denne uka :D its gonna be fuuuuuuuuuun :)

    SvarSlett
  2. takk <3
    eg og gleda meg te denna veka :D

    SvarSlett
  3. Hei, bli med på konkuransen min da vel:)
    Du kan vinne en parfyme fra lush..
    http://mettehelene.blogspot.com/2009/01/konkuranse.html

    SvarSlett
  4. Dåkke klarte det fint :D Love your skirt!!

    SvarSlett
  5. mg!!!!
    det her har ae glemt av. syns ikke ae klarte det saa veldig. ae saa bare dum ut :P HAHA

    SvarSlett
  6. hihi, du klarte det no bedre enn meg ;)

    SvarSlett