måndag 9. mars 2009

Drillo isen kjem tilbake!

Hurra! No kjem Drillo isen tilbake! Det blir muligens med nytt navn og design, men innholdet blir det samme. Eg gleder meg allerede, dette blir stas. Eg har verkeleg savne denne isen, den smaker jo heilt fantastisk. Naaaaaaam!

Ein anna nyhet er at eg endeleg har fått somla meg til å gå til legen, og han kunne informere meg om at eg har fått bronkitt. Så no blir det pencilin kur på meg i ei veke frammover, sukk. Men godt at eg endeleg har funne ut kva som feiler meg.

10 kommentarer:

  1. God bedring karoline;)

    SvarSlett
  2. oh no...bronkitt? den er kjedelig...BLAME VEKA!!! men når kommer du tilbake da? :D

    SvarSlett
  3. God bedring snuppa:D
    YAAAAAAY Drillo is <3

    SvarSlett
  4. God bedring!! Bra veka e slutt so du kan slappe litt av no då:P

    SvarSlett
  5. Takk for det! Men kem e anonym? eg lika å vite kem eg snakka med ;)

    SvarSlett
  6. God bedring snuppa <3

    drillois..er det den som ha tyggis med?:)

    SvarSlett
  7. Takk! :) nei, da e den me karamell inni =)

    SvarSlett
  8. haha, eg har alltid syns at Drillo-isen smakte penicillin eg :) men trur eg må prøve igjen, gitt :P

    SvarSlett
  9. nei æsj, penicillin har no jammen ikkje samme smaken som drillo isen.

    SvarSlett