torsdag 12. mars 2009

Spotify er ganske genialt!

For nokre veker sidan fekk eg ein invitasjon av Diana til å teste ut Spotify. Eg hadde aldri høyrt om programmet før, men ho skrytte veldig av det så eg tenkte at eg kunne teste det ut. Det angrer eg ikkje eit sekund på no! Det er eit musikksteamingsprogram som gjev oss mulighet til å høyre på myyyykje forskjellig musikk som dei har å tilby. Vi kan velge i utruleg mange sangar og artistar og lage eigne spelelister. Og det beste av alt, det er gratis! (så lenge du får tak i ein invitasjon då). Perfekt! Anbefalast på det sterkaste! (dersom det fremdeles er folk der ute som ikkje har programmet då)

8 kommentarer:

  1. spotify er genialt!!!! i luuuuuv it...takk for linken :D

    SvarSlett
  2. jaaa, eg og elska det! no prob ;)

    SvarSlett
  3. Ja de skreiv eg jo om for leeeenge sida:D Heilt supert :)

    SvarSlett
  4. fått litt sansen for det eg òg no :)

    SvarSlett
  5. Tonje: stemme da ja, hoksa ikkje da før du sa det.. men eg har ikkje "oppdaga" spotify før no ;)

    SvarSlett
  6. Å det vil eg teste ut! :D
    Men må ein bli invitert? hmmz?

    SvarSlett
  7. Maricke: ja, men du kan finne invitasjoner på nettet sjølv.

    Her: http://spotify.mikromann.net/

    SvarSlett