tysdag 21. april 2009

Bakkelor og sånt


Nok ein dag med bachelor jobbing er over. Vi har no begynt å telle ned dagane til oppgåva skal leverast og sommarferien startar. Det er no 51 dagar igjen. Fantastisk! I dag var eg på kikkboxing for første gang, det var drit kjekt og veldig god trening, så dette må eg gjere igjen neste veke. Eg har ellers prestert å skaffe meg eit nydelig solbrillemerke etter litt for mykje soling. Stas.

Sorry for at eg er så treig med å blogge for tida, men det er rett og slett fordi eg alltid gløymer å ta bilde og eg veit at blogginnlegg uten bilder er kjeisamt. Det var mi dårlige unnskyldning, eg skal skjerpe meg. Eg lova!

1 kommentar:

  1. bakkelor begynner å gå meg på nervene nå...men det er jo ikkje så nøye om vi skriver feil for han sensoren er jo ikkje noe markedsføringsguru...så kanskje vi bare kan avslutte med en gang? :P

    SvarSlett