måndag 13. april 2009

Litt shopping på ebay

Eg dreiv og sminka meg her ein dag og skulle prøve ut ein teknikk som Hilde Christina hadde vist i eit how-to innlegg. Vel, eg fant fort ut at eg absolutt ikkje hadde det utstyret eg hadde bruk for for å få til dette. Eg hadde berre to forskjellige kostar, jepp, TO. Eg fant difor ut at eg hadde eit stort behov for kostar og gjekk rett inn på Ebay for å finne ut kva dei hadde å tilby der.

Til slutt fant eg eit sett med 18 kostar som eg bestemte meg for å kjøpe. Eg kjem nok ikkje til å få bruk for alle kostane, men prisen var ikkje så ille. Eg fekk kostane inkludert shipping til under 200-lappen.
Eg vart ganske reven med når eg dreiv på å by på dette kostesettet, så eg bestemte meg for å sjekke prisar på handy buki brushen til ID. Etter ei stund hadde eg kjøpt meg ein.

Ebay er farlig. Men eg måtte jo skaffe meg desse kostane ein gong uansett då ;)

8 kommentarer:

  1. Grattis med nye koster :D selv har e tre...lol...

    SvarSlett
  2. OIOI;) jeg har samme settet trooor jeg;)

    SvarSlett
  3. Et sånt sett burde jeg også skaffe meg!:)

    SvarSlett
  4. Jeg har det ebay kostsettet HC snakker om på bloggen sin, å det er helt genialt, bare i dag brukte jeg 6 av dem :P hehe

    SvarSlett
  5. Lene: Ja, det var eigentleg det settet eg ver tenkt å kjøpe og eg bydde på det og. men eg blei overbydd heile tida, så eg fant ut å ta eit med 18 kostar istedenfor ;)

    SvarSlett
  6. Tørr nesten ikke gå inn på ebay ol, for da vet jeg at jeg bruker for mye penger der hvis jeg først kjøper noe :P Grattis med nye koster da :)

    SvarSlett
  7. Grattis med settet.
    Burde skaffe meg det også :-)

    SvarSlett
  8. er mye fint på ebay ja :D fine koster da ;D

    SvarSlett