onsdag 6. mai 2009

Ludo er kjekt!


Nok ein kveld på meieriet og det er gruble og ludo det går i. Her sitt Synne og Ruth og speler om kven som får andre og tredje plass. I går var vi på funksjonærfest på meieriet og kvelden varte litt lenger enn først planlagt, men tida går fort når ein byrjar med rockeringen.

I dag har eg hatt ein lang dag med arbeidskrav, forelesing, bachelor og styremøte.
Eg har merka meg at eg liker å ha det litt travelt. På styremøtet fekk eg den etterlangta gevinsten min som eg vant i Tanken Radioen for to veker sidan, eg vant ein TSOOL cd og ein pakke med kinderegg! Wohooo!

Bloggast!

6 kommentarer:

  1. Heia Ludo! :D og i morra får du en fantastisk musikalsk opplevelse med Traveling Wilburys ;)

    SvarSlett
  2. e kan ikkje ludo...hehe...men var kos på meio :D

    SvarSlett
  3. jeeej! Gler meg til denne musikalske opplevelsen! :) lodo er stas!

    SvarSlett