søndag 10. mai 2009

Mitt alfabet: B

Neste bokstav ut i mitt alfabet er B.

B for Bachelor
Det som mesteparten av tida mi går til no er bacheloroppgåva som skal leverast inn i juni. Det er mykje å gjere innan den skal leverast så det kjem til å bli lange dagar frammover no.

B for Buzz







Buzz er kjekt, og eg liker spesielt Buzz filmquiz. Eg har vel omtrent alle buzz-spela men eg har på eit merkeleg vis prestert å miste buzz filmquiz, skal sei det er utgjort!

B for Big Bang












Eg liiiker musikken til Big Bang! Eg var på konsert med dei i april og dei levde absolutt opp til forventningane eg hadde til dei som liveband.

B for Bar- og Vaktgjengen på Meieriet










Eg byrja å jobbe i bar- og vaktgjengen på Meieriet i år og det har eg absolutt ikkje angra på, ein flott plass å jobbe!

4 kommentarer:

  1. Mangen gode b'ar her! :D

    SvarSlett
  2. word...untatt bigbAng ☺

    SvarSlett
  3. berre innrøm da karina! du lika eigentleg bigbang

    SvarSlett
  4. neeeeei...bare to sanger...

    SvarSlett