tysdag 12. mai 2009

Mitt alfabet: C

Neste bokstav i serien om mitt alfabet er C.

Fun Facts
C
er den tredje bokstaven i det latinske alfabetet. Den tilhøyrer den gruppa av bokstavar vi kallar konsenantar. For seg sjølv uttalast den som «se».

C for ComeBack isen











Før var navnet Drillo-is, no heiter isen ComeBack og smaker akkurat det samme, om ikkje betre enn den gjorde i gamle dagar. Eg kan vel mildt sagt sei at eg har blitt ein smule avhengig av denne isen. Berre domt at isen er så dyr, 17,50 er i meste laget, men må man, så må man.

C for Creedence Clearwater Revival








Eller berre CCR som eg liker å sei får å sleppe å uttale det lange navnet. Dette er eit av dei banda eg høyrer mykje på, absolutt musikk for mine øyre!

C for Cocktails










Vi har hatt nokre få cocktailpartys i Sogndal, men skulle gjerne hatt fleire! Cocktails er godt, namnamnam!

Stay tuned for bokstaven D i neste episode av Mitt alfabet.

5 kommentarer:

  1. Creedence! :) Betre musikk finn ein ikkje =) Ligg berre litt unde Elvis på lista :P

    SvarSlett
  2. Flott liste! :D Comeback isen rule

    SvarSlett
  3. i like ur C's :D i♥ccr
    ♫looking out my back door♫

    SvarSlett
  4. ♫ duuuuuuduuuuuuuuduuuuuuuuu, looking out my back door♫

    SvarSlett
  5. Har ikkje smakt comeback isen enda, men ser det er på tide:)

    SvarSlett