måndag 25. mai 2009

Mitt alfabet: D

D er den neste bokstaven i serien om mitt alfabet.

Fun Facts
D er det fjerde bokstaven i det latinske alfabetet. Den tilhører den gruppen bokstaver vi kaller konsonantar.

D for Don't Stop Me Now


Queen sin fantastiske sang som eg alltid blir i godt humør av!

D for Davida
Snille mammaen min som eg e so glaaa i :D


D for Daddel (ja eg er tom for idear)









Daddel er en gammel kulturplante og kommer opprinnelig fra India der den ble dyrket for over 8000 år siden. I dag dyrkes det mest dadler i Nord-Afrika og i Midtøsten. Frukten vokser på palmer, der dadlene henger under palmebladene i store klaser. Hver klase kan inneholde mer enn 2000 dadler. Daddel er en steinfrukt, med en avlang hard kjerne. Frukten er oval i formen og ca 3-5 cm lang. Skallet er tynt og sprøtt, blankt og brunt i fargen, og kan spises. Selve fruktkjøttet er gulbrunt og smaker søtt. Daddel spises både fersk og tørket, men det meste som selges i Norge er tørket. På grunn av høyt sukkerinnhold vil daddel ofte være klebrig. (frukt.no)
Daddlar blir kjøpt inn i til kvar jul hjå familien Kalstad.

Bloggast!

9 kommentarer:

  1. Heite mamman din Davida?visste eg ikkje d???Fint navn:)

    SvarSlett
  2. ja, da gjere ho :) e egentlig ikkje so rart at folk ikkje veit da, eg bruker berre å kalle ho for mamma ;)

    SvarSlett
  3. e hater dadler...de er ekle å skrumpete

    SvarSlett
  4. Det var eit fint mamma navn:) men daddla...det klare eg meg fint uten :D

    SvarSlett
  5. Eg likar heller ikkje dadlar,sjølv om mange seie at baconsurra dadla er so godt.

    SvarSlett
  6. takk, tk, det skal eg formidle vidare til mamma :)
    eg lika heller ikkje så godt daddla, dei har ein merkeleg konsistens. men pappa derimot (som for øvrig heiter Svein), han er meget glad i daddlar :)

    SvarSlett
  7. æsj dadler.. men fascinerende innlegg ;P

    SvarSlett
  8. Elsker disse bokstavgreiene:D:D

    SvarSlett