søndag 3. mai 2009

Mitt alfabet: A

Dette blir mitt første innlegg om mitt alfabet, eg startar då logisk nok med A.

A for Alias!









Alias er eit av dei spela eg pleier å spele når eg er på Meieriet, det er eit ganske kjekt spel. I grove trekk så er dette eit ordspel der poenget er å forklare så mange som mulig av ordoppgåvene for den som er på laget ditt før timeglasset vert tomt. Eg anbefaler deg å prøve dette spelet, det er artig!

A for Aerobic!












Aerobic er ei av dei treningsformene eg liker best, og spesielt no som eg har prestert å bli kraftig lei av spinning. Det er mykje kjekkare å hoppe, sprette og danse i takt med musikken istadenfor å sitte på eit sete og trø.

A for Alan Rickman!













Ahh, Alan Rickman! Kva anna kan eg sei om denne skodespelaren enn at han er heilt fantastisk?! Det er spesielt den djupe stemmen hans som først fanga min oppmerksomhet, ein meir sexy stemme skal ein leite lenge etter!

Dette var mine A'ar, eg har sikkert fleire, men dette var dei eg kom på i farten.

6 kommentarer:

  1. og hurra for alan rickman ;)

    SvarSlett
  2. alias er morsomt, aerobic suger ( 0 koordinasjon) og alan rickamn er okish :D im staying tuned for B

    SvarSlett
  3. Jippi ALIAS e gøy:) å eg e enige me deg at alan rikman e HUNK:)

    SvarSlett
  4. Yey Alias!!!:D:D men aerobics suger ja!!!! Slitsomt!! Fare for å bli sunn og sprek når ein driv med sånt!! Ikkje nåke for meg! ;) Alan rickman...;) Snakk om hønk! ;) haha....gleder meg te B`ane kjem;)

    SvarSlett