onsdag 24. juni 2009

Kjøpte meg ei ny bok her om dagen

Francis Meyers lidenskap heiter den og er skreve av Henrik Langeland. Eg har så vidt byrja å lese den og så langt ser den meget lovande ut, eg gler meg til å fortsette på den.

Her er det som fekk meg til å kjøpe boka:
Den 53-årige litteraturprofessoren Francis Meyer tror han lever godt med sitt tilbaketrukne aleneliv, helt til han en dag, på første forelesningsrad, oppdager Nadia Reza Lindtner. Hun er 26 år gammel, norsk-iransk masterstudent, og hun vil ha ham som veileder. Samtidig blir Francis trukket inn i det besynderlige funnet av et 300 år gammelt Petter Dass-manuskript - som raskt skal vise seg å romme mer enn noen aner.

I want more! Ergo, boka måtte kjøpast ;)

4 kommentarer:

  1. Det skjønna eg godt! Eg vil gjerne låne den etterpå ;)

    SvarSlett
  2. Jippiiii :D God lesning ;)

    SvarSlett
  3. Hørtes spanande ut.du må fortella kordan den var.eg ha kjøpt einy bok og,men no er dan i flyttelaset ein eller anna plass:)kos deg med boka:)

    SvarSlett