tysdag 16. juni 2009

Mitt alfabet: E

Neste bokstav ut i alfabetet mitt er E.

Fun Facts:
E
er den femte bokstaven i det latinske alfabetet. Den høyrer til den gruppa bokstaver vi kallar vokalar.

E for Engelsk









Neste skuleår skal eg studere engelsk i Sogndal. Då skal eg lære meg om engelsk kultur, litteratur og språk i tilleg til å reise på ein 2 vekers studietur til York, eg gler meg!

E for Egg








Egg er godt, eg trur det skal mykje til før eg vert lei av egg.

E for Epleslang








Epleslang i Sogndal er kjekt, men man må vere snill og berre ta epla som har ramla ned på bakken:)

E for Eventyr








Kva er vel meir koselig enn å lese eventyr? Eller å skrive eventyr for den saks skuld, eg tykkjer eventyr er fantastiske og elsker å drømme meg vekk i dei. Eg skal prøve å skrive litt fleire eventyr på bloggen min frammover, håper eg får det til ;)

7 kommentarer:

  1. Fine e`ar:) Eg og lika egg, og eg lese jo eventyr t Kristian.men ingenting sler evenyret om seljefløytene i solvorn, da er da kjekkaste han veit;))

    SvarSlett
  2. e har spist egg hver dag siden e kom hjem...hahah...i love eggs ♥ spiste d jo aldri i sogndal vettu...

    SvarSlett
  3. nydelig det eventyr-bildet :)

    SvarSlett
  4. Stini: nååå, <3
    Karina: eg har faktisk ikkje ete egg endå, eg har sove til middag kvar dag:p
    ThorK: takk:)
    Henriette: takktakk, eg fant da på internett, heilt åleine! :D

    SvarSlett
  5. E må si meg enig i ALLE de tinga der ♥

    SvarSlett
  6. HERLIG<3<3 elsker bokstavgreiene:D

    jeg skal forresten stenge bloggen min! så hvis du har linket meg så er jeg borte fra nå av!!

    SvarSlett