torsdag 23. juli 2009

Då vart det engelsk

Etter å ha vurdert litt fram og tilbake, opp og ned så bestemte eg meg for å takke ja til å gå på engelsk i Sogndal. Det er vel det smartaste eg kan velge i forhold til bacheloren min sjølv om det hadde frista ein smule meir med samfunnsfag. Slik blir det, så no gler eg meg til å flytte tilbake til Sogndal for å studere, elsker studentlivet. Vuererer òg å skaffe meg ein liten ekstrajobb slik at eg har litt ekstra penger å rutte med, men eg får sjå kva det blir til. Akkurat det å skaffe meg ekstrajobb har eg vel planlagt kvart år i 3 år no utan at det har blitt noko av, merkeleg at ein ikkje skal få tildelt nokon jobb sjølv om ein ikkje sender ut søknader :p

Butbut, its not only only, va da vist noken som sa ein gong. No må eg gjere meg klar til å reise på jobb på Hauglandsenteret, eller rettare sagt: Røde Kors Haugland Rehabiliteringssenter, der tittelen min er mottaksmedarbeidar. Eg er ganske nøgd med jobben min der og liker det mykje betre enn å jobbe på sjukeheim. Jobben min går ut på å være sentralborddame, sitte i resepsjon og svare på alle mulige spørsmål folk måtte ha, ta imot betaling for opphaldet til klientane, ta imot og ønske nye klientar velkommen, sitte i kiosken, arrangere turar til klientane, lage bekreftelsar på opphald, selge badebillettar, hjelpe til på kjøkkenet i helgene, litt diverse kontorarbeid+++ Ein kan vel sei det at jobben min er litt meir variert enn den jobben eg hadde før, hurra for det:)

3 kommentarer:

  1. Hurra for Engelsk, du kjem IKKJE til å angre :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med å ha tatt et valg ;) Engelsk blir sikkert bra!

    SvarSlett
  3. yay...u wont regret doing a year of english :) IM TELLING U! :D Når er det tur til York for dere da?

    SvarSlett