torsdag 6. august 2009

Mitt alfabet: F

Neste bokstav ut i mitt alfabet er: F

Fun fact: F
er den sjette bokstaven i det latinske alfabetet. Den tilhører den gruppen bokstaver vi kaller konsonanter.

F for Fisk









Fisk er godt, eg burde begynne å ete fisk til middag mykje oftare, det må eg begynne med til hausten siden eg skal bli sunn då:p

F for Fjøra Mat
Fjøra Mat i Sogndal er ein butikk eg har blitt avhengig av etter nokre år i Sogndal. Fjøra Mat er ein dagligvarebutikk med søndagsope. Eg er fast kunde der kvar søndag siden eg aldri klarer å kjøpe inn alt eg treng før helga, denne butikken har redda meg mange gonger.

F for Firenze









Firenze er ein nydeleg by i Italia. Eg var der med klassen min då vi gjekk vårt andre år på turisme og reiseliv. Både reisemålet og sjølve turen var fantastisk.

F for Firda





Lokalavisa mi som hjelper meg med å holde meg oppdatert på nyhende i fylket.

4 kommentarer:

  1. Vi kan lage masse fiskerettar! :D gjenstår bere å faktisk gjere det ;)

    SvarSlett
  2. jaaa, då gjere vi det! :D hurra;)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til dokke skal invitere heile huset på fiskemiddag :D:D

    Ingri Martine :D

    SvarSlett
  4. hehe:) det kan bli spennade;)

    SvarSlett