laurdag 28. november 2009

Forkjøla igjen

Kva er greia med at ein alltid vert forkjøla før ein skal ha prøver eller eksamen? No sitter eg og skal skrive arbeisdkrav i civilisation (som forøvrig kom lovlig nært sjølve eksamen) og hoster og nyser og harker så mykje at eg ikkje klarar å fokusere på det eg skal skrive om. Typisk.

Eg har funne ut at å gå på engelsk var eit litt for optimistisk val frå mi side, så neste halvår har eg bestemt meg for å ta økonomifag istaden. Mykje kjekkare det! Det er eit fag eg har bestemt meg for å ta i økonomi, forretningsjus, resten skal eg finne ut av i jula, men vurderer iallefall macro også. Eg har også funne ut at ein må ha matte for å komme inn på master i markedsføring, OH NO!!! Så det får eg ta ein gang eg virkelig savner skulebenken, for det er ikkje snakk om at eg har motivasjon til å ta matte til neste år. Eg vil heller få meg ein jobb når eg er ferdig i Sogndal til våren, så er det berre å håpe på at eg finn meg ein reiselivsjobb då.

6 kommentarer:

  1. skall du slutte på engelsk? :O

    SvarSlett
  2. tjaa, kan vel sei det ja :) skal ta emne isteden.. engelsk blei for masse stress, har ikkje tid til det.

    SvarSlett
  3. eg vil nå heller tro at økonomi e mær stress? =) men det e nå meg , å eg kan så vidt 2+2 :D
    miss u <3

    SvarSlett
  4. enig me Maria,økonomi virka meir stress.typisk d å bli forkjøla når ein har mest å gjera.god bedring snuppa.klem

    SvarSlett
  5. trur det blir ei blanding av økonomi/reiseliv og samfunnsfag til neste halvår :)

    SvarSlett